Background Image
  • 1
  • 2
  • 3

Obchodní podmínky

 

Ceny

Všechny ceny zboží i dopravného v našem internetovém obchodě jsou uvedeny včetně DPH. Zboží je prodáváno za cenu platnou v okamžiku objednání.

 

Objednání

Zákazník musí během objednání uvést úplnou platnou adresu, další kontaktní údaje (email, telefon) a zvolit způsob platby. Potvrzením objednávky se zákazník zavazuje k odebrání zvoleného zboží a k uhrazení příslušné částky. Zákazník má právo stornovat nevyřízenou objednávku telefonicky nebo online na stránce. Přímé objednávky musí být realizovány písemnou formou (e-mail, korespondence) a to včetně všech fakturačních údajů příjemce a jasné specifikace druhu a množství objednávaného zboží.

 

Platba

Nakupující má možnost volit mezi platbou převodem (bankovní převod) a platbou dobírkou, případně platba při osobním odběru v hotovosti.
Při volbě platby převodem může být zboží expedováno až po připsání požadované částky na náš účet. V případě platby předem převodem musí být platba uhrazena do 15 dnů od vzniku objednávky, v opačném případě bude objednávka stornována.
Státním institucím, zejména zdravotnickým a léčebným zařízením, zasíláme zboží po předchozí domluvě na fakturu se standardní 14-denní splatností.

 

Vyřízení objednávky

Při standardním průběhu vyřízení objednávky probíhá komunikace mezi prodávajícím a kupujícím prostřednictvím emailů. Prodávající odesílá tyto emaily:
•    souhrn objednávky obsahující a v případě hrazení objednávky převodem i informace potřebné pro provedení platby
•    informace o odeslání zboží - po předání zásilky České poště nebo přepravní společnosti  případně (při osobním odběru) informaci o možnosti vyzvednutí
Kupující při standardním průběhu vyřízení není nucen reagovat na žádné emaily.

 

Expediční lhůta

V převážné většině případů je zboží odesláno během 1-3 pracovních dnů.
Při platbě převodem začíná běžet expediční lhůta v okamžiku připsání částky na náš účet.
Prodejce se zavazuje expedovat zboží v nejkratší možné době.
Doručovací doba je specifikována v dodacích podmínkách.

 

 

 

Vrácení přeplatku

 Zaplacená částka u stornované objednávky (případně přeplatek u nekompletně vyřízené objednávky) je vrácena do 5 pracovních dnů následujícím způsobem:
- v případě platby předem bankovním převodem je částka vrácena zpět na účet, z kterého byla placena, pokud se s zákazníkem nedohodne jinak
- v případě platby předem platební kartou je zákazník kontaktován a je povinen na vyžádání sdělit číslo bankovního účtu, kam bude přeplatek do 5 pracovních dnů vrácen, pokud se s zákazníkem nedohodne jinak

 

Forma zásilky

Zboží je odesláno zákazníkovi v neporušeném obalu, který je uzpůsoben charakteru zboží a zabraňuje jeho poškození. V zásilce je přiložena faktura plnící funkci reklamačního a daňového dokladu.

 

Převzetí zboží

Zákazník je povinen zkontrolovat neporušenost obalu. Pokud převezme zjevně poškozenou zásilku, musí uplatňovat případnou reklamaci na přepravci.

 

Vrácení zboží

Na základě zákona č. 367/2000 Sb. má zákazník právo na odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží. Zboží nesmí jevit známky použití, nesmí být jakkoli poškozeno, porušen uzávěr,... musí být vráceno včetně faktury nebo její kopie.
Zboží lze vrátit osobně nebo poslat řádně zabaleno (nejlépe v kartónovém obalu) doporučenou zásilkou. Nezasílejte prosím vrácené zboží na dobírku, zásilky, které nám zákazníci pošlou na dobírku nebudou převzaty. Do doporučené zásilky vložte zboží, daňový doklad, informaci zda vracíte nebo reklamujete a číslo účtu, na který máme poslat částku za vrácené zboží.
Vrácené zboží s doklady musí být odesláno zpět (nebo alespoň odstoupení od smlouvy musí být písemně nahlášeno) nejpozději 14. den od dne převzetí. Zboží odeslané na adresu prodávajícího v rámci odstoupení od smlouvy bude překontrolováno a následně bude vyplacena fakturovaná částka na číslo bankovního účtu uvedené zákazníkem v reklamační zásilce.

 

Záruka a reklamace

Záruka na zboží zakoupené na stránkách jodimed.cz, případně jodis.eu se řídí platnými zákony. Zákazník má právo podle paragrafu §616 občanského zákoníku na bezplatnou a bezodkladnou nápravu pokud je zboží v rozporu s kupní smlouvou (zboží neodpovídá fakturovaným nebo objednaným položkám) do 6 měsíců od převzetí zboží. Reklamace se oznamuje některým z následujících způsobů:
a) e-mailem na adresu jodiscz
@gmail.com
b) telefonicky na číslo 602 179 648
c) doporučeným dopisem na adresu:      Jodimed s.r.o., Místecká 449, 199 00 Praha 9    
Oznámení reklamace musí obsahovat popis závad a číslo objednávky nebo faktury a emailový nebo telefonní kontakt.

 

Prodávající do 5 pracovních dní rozhodne o reklamaci a vyrozumí kupujícího emailem nebo telefonicky.
Vyřízení reklamace proběhne bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se zúčastněné strany nedohodnou jinak.
V případě oprávněné reklamace nahradíme zákazníkovi náklady na poštovné vzniklé zasláním reklamovaného zboží zpět prodejci. Náhrada poštovného bude zákazníkovi převedena na bankovní účet společně s částkou za reklamované zboží.

 

Ochrana osobních údajů

 viz » prohlášení o ochraně soukromí

Reklamační řád a obchodní podmínky jsou v platnosti od 1.5.2014. Změny jsou vyhrazeny.

Jodimed s.r.o.
Místecká 449
199 00 Praha 9

IČ: 02736071

DIČ: CZ02736071

Facebook

 

Rychlé kontakty

Jodimed s.r.o.

Místecká 449, Letňany
199 00 Praha 9
IČ: 02736071
tel: +420 602 179 648

email: jodiscz@gmail.com

 

 

Otevírací hodiny

Prodej výrobku přes eshop: NONSTOP

Výdejní místo v Praze nebo v Jindřichově Hradci po telefonické domluvě.